Skip to content

E-Beyanname Sıkça Sorulan Sorular

Ekim 5, 2009

1. E-Beyanname uygulamasından kimler yararlanabilir?
2. Beyannameleri kimler gönderebilir?
3. Nasıl başvuru yapılır?
4. Beyanname Düzenleme Programını nerden indirebilirim?
5. Sistem gereksinimleri nelerdir?
6. Beyanname Düzenleme Programını kendi bilgisayarıma nasıl kurarım?
7. Beyannamelerimi nasıl gönderebilirim?
8. Hangi çeşit beyannameleri gönderebilirim?
9. Beyannamemi ne zaman gönderebilirim?
10. Beyannamede değişiklik oldu, ne yapmalıyım?
11. Paket içine konabilecek beyanname sayısında sınır var mı?
12. Paket içerisine sadece aynı verginin beyannamelerini mi koymak zorundayız?
13. Sadece tek bir beyanname göndereceğim, paket dosyası oluşturmalı mıyım?
14. Daha önce gönderdiğim paketleri nasıl görebilirim?
15. Gönderdiğim pakette hatalı ve onay bekleyen beyannameler var, ne yapmalıyım?
16. Beyannamem hatalı değil ancak onaylamak istemiyorum, ne yapmalıyım?
17. Daha önce gönderdiğim beyannamelerimi nasıl görebilirim?
18. Beyannameyi gönderdim, nasıl onaylayacağım?
19. Aynı beyannameden iki tane gönderdim, ne yapmalıyım?
20. Beyannamemi onayladım tahakkuk fişi kesildi, tahakkuk fişini nereden görebilirim?
21. Daha önceki tahakkuk fişlerimi nasıl görebilirim?
22. Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
23. Kullanıcı kodumu unuttum, ne yapmalıyım?
24. E-Beyanname uygulaması ile daha başka nerelerden yardım alabilirim?
25. Daha önce Internet Vergi Dairesi kullanıcısı olarak aldığım kullanıcı kodu ve şifremi beyanname göndermek için kullanabilir miyim?

From → Bilgi, e-beyanname

Yorum Yapın

Bir Cevap Yazın

